Kvalitet og kompetanse

Etikkpolicy
Våre verdier – Åpen, Kompetent og Skapende – skal sammen med denne policyen skape rammeverket for etisk refleksjon i selskapet. Vi mener etisk refleksjon er en forutsetning for å bygge en god organisasjon – som igjen er en forutsetning for å realisere vår visjon – Vi gjør drømmer mulig. Les vår etikkpolicy her. (PDF, 121KB)
Kvalitet
Kvalitet på våre tjenester er en forutsetning for at samfunnet skal ha tillit til oss. Vi jobber systematisk for å oppnå den beste kvaliteten i våre tjenesteleveranser til jobbsøkere, Nav, kunder, samarbeidspartnere, lokalsamfunnet og eiere. I mars 2025 ble bedriften ISO- sertifisert i henhold til ISO 9001 (kvalitetsledelse) og ISO 14001 (miljøledelse). Med ISO-sertifiseringen stilles det tydeligere krav til systematisk arbeid, kontinuerlig forbedring og målbare resultater.
Kvalitetsmål for iVekst
- Levere tjenester og produkter av høy kvalitet – til rett tid – iht. kundens krav og forventninger
- Tilrettelegge for at medarbeidere på alle nivåer har fokus på kontinuerlig forbedring gjennom hele prosessen innen de ulike forretningsområdene
- Bruke avvikssystemet og risikoanalyse i kvalitetsutviklingsarbeidet
- Til enhver tid ha et tredjeparts sertifisert kvalitetssikringssystem der våre kunder forventer dette